Nytt år..

2012... Jag  började det nya året med en påhälsning från helvetet- ryggskott. I tre hela veckor. Inget jag ens skulle vilja att min värsta fiende drabbades av.. eller nja, nästan ingen i alla fall.
Hann bli nästintill galen av mitt invalida tillstånd. Många veckor senare, fyra naprapatbesök och ett läkarbesök fattigare börjar det bli ok igen. INGEN träning, bara lättare motion. Knepigt värre, men det är bara att lyda!
Det positiva är väl att det nu, rent hypotetiskt, bara kan bli bättre?
Januari har försvunnit. Ungefär lika kvickt som hela 2011.
Några toksociala dagar på ön har det hunnits med. Intensivt men alltid lika trevligt som samvetslindrande.
Några extrapass i båda kommunerna. Jag gillar.
Och massa nya inredningsplaner. Börjar väl känna flyttlusten, så då gäller det att finta ordentligt!
Sovrummet står väl först på tur...
Ska ju dessutom bli snällare mot mig själv. Så det har faktiskt blivit några meter på löpbandet, i lämplig lunk.
Ganska smidigt, med tanke på halkan som följde med kylan i slutet av januari.
December innebar mest jobb, julstök och firande på ön. Socialpsykiatrin avslutades. Med bra betyg dessutom..
Nyåret spenderades på Andreas soffa och i hamnen i Färjestaden. Vackert. Och gratis! =)
Februari verkar få en något annorlunda jobbsituation som det ser ut just nu. Får väl se vad som händer.
Men är det på riktigt, kan jag ju inte vara annat än nöjd!
Nu blir det lite X-trainer innan John Blund får hälsa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0