20/9: Gaaaahhhh...

Redan slutet på september? Som vanligt hängs det inte med ett skit...
Nåväl, livet rusar på som alltid, MEN- jag har hittat en rogivande sysselsättning!
Svampår och massor av denna vara finns ute i skogarna. Så mycket att till och med jag hittar dem..
Tre rundor inom loppet av en vecka har jag hitintills hunnits med. Och fler lär det bli om bara svampen som ligger på tork i hela köket vill bli färdig nån gång. För tillfället får det verkligen inte plats mer!
Lite uteliv har det oxå blivit. Spionage-uppdrag i fredags. Med grabbarna förstås. Grymt bra kväll på Harrys. Fångade ögonblicket och spenderade mina otippat lediga timmar under lördagsnatten med att spana in The Quill på Bistro. Nöjd. Behöver nog inte göra några tillägg på den!
Mycket jobb framöver. Social psykiatri-uppgifter. Skördefest. Barndop. Och annat allmänt fixidonande... Sen ska det planeras in en tripp till Skåne och en till Visingsö. Jajemen.
Men nu är det dags för lite pluggande. Lektion om 4 timmar. Som vanligt efter ett nattpass. //J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0