Jobbar- vad annars??

Det blev inte bara färgning och en putsning av frissan, jag gav faster fria händer och detta resulterade i en asymmetrisk frisyr, endast skuren med kniv.. Hon såg ialla fall ut att ha kul, och nu när jag har gått in den under två dagar kan jag bara konstatera att jag är toknöjd med hennes prestation, som vanligt!

För vanlighetens skull har jag tillbringat även de senaste dagarna med att arbeta, det kan ju vara dumt att bryta mönstret!
Idag har jag dessutom haft introduktion på nya jobbet, och om jag inte har läst schemat helt galet börjar jag där nästa onsdag!! Känns riktigt bra att få lite stabilitet i livet igen och faktiskt kunna välja och vraka bland de extraknäck som dyker upp, och inte bara plocka på sig varenda tid för att man måste. Det är en jävla skillnad på att jobba för att man vill och för att man är så illa tvungen!!!

Tänkte faktiskt ta mig tid att fira detta med en välbehövlig hjärnrensning på fredag. Ska bara hitta någon som vill sällskapa mig i det tillstånd jag planerar att landa i!
Dagarna framöver skiljer sig inte ett dugg från föregående veckor- jobb, jobb å jobb.Tror jag är uppe i nästan trettio dagar i sträck när jag äntligen får min första lediga dag på måndag- fy faan rent ut sagt vad jag ska sova!!!!!

Nu är det dags att ta ut hund och sedan krypa till kojs- har många, långa dagar framför mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0