9/10: Jisses...

... jag är verkligen sjukt tråkig när jag inte är riktigt pigg. Läste föregående inlägg, och det låter minst sagt pessimistiskt. Nåja. Läget är väl inte helt under kontroll. Än. Men jag jobbar på det.
Har testat ett nytt vik. ställe. Bra skit det där. Supertrevlig personal. Och riktigt goa, ganska pigga gamlingar. 
Jag tror att jag har fått det bästa jobbbetyget nånsin; jag ler hela tiden. Och jag ler med ögonen.
Sen ställde damen ifråga en massa krångliga frågor som knappt läkare kan ge svar på.
Men jag var välkommen tillbaka ändå. Gutt mos!

Tantvilor brukar vara min grej. Idag vet jag inte vad som hände. Det vill sig inte alls.
Och jag måste eftersom jag jobbar i natt. Det är kanske just där problemet ligger. Att jag måste...

Ny date med J.B efterlyses.
Imon blir det studier och kvällsmys! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0