4/5: Efter en veckas sjukdom...

Har äntligen börjat repa mig efter min berg-o dalbaneförkylning.
Men är fortfarande sjukt seg och hur orkeslös som helst.
Och imorgon natt är det dags att börja jobba igen.

Annars är läget otroligt stillastående och mitt liv ganska långtråkigt .
Väntar på att tiden ska trilla iväg lika snabbt som vanligt, så
att det blir flyttardags snart!
Som vanligt har jag dessutom lyckats köra ihop min tillvaro ganska
rejält veckan det är menat att flytten ska klaras av.
Tre inneboende, semesterfirande grabbar hela veckan.
Förhoppningsvis oxå lite bärhjälp och lägenhetsfixarassistans.
Den ena är ju trots allt byggnadsarbetare, så nåt borde han väl
duga till! ;)

Nu ska jag kolla färdigt på Law and Order.
Imorgon ska det tvättas och göras ett nytt försök att få tag på 
golvslipar´n, vilket hitintills har varit ett rent omöjligt projekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0