19/5: Störd rytm...

Vad ska jag säga?
Efter dryga 3 timmars sömn under förmiddagen har dagen sett ut som följer;
snabbt besök i Elverslösa, thé och pratstund, därefter en tripp till Blomstermåla, promenad, lunch/middag, mycket skratt, tillbaka till Kalmar och Madde, gräsklippning, fika, social träning med hundarna under Drottning Margarethaloppet, återigen bilfärd- hem till ön, massa mobilpratande, lite shopping, köksstäd och slutligen ännu mer telefonjox och lite data-tid.
Jag trodde jag skulle dö av trötthet i bilen på väg hem. Då var klockan 20.45.
Jag borde ha däckat ståendes, men nu är den redan 01.15 och jag är inne i säkert 7:e andningen vid det här laget. Vet inte riktigt hur detta gick till?
Hur som helst är det i allra högsta grad dags att sova, imorgon ska det putsas fönster hela dagen.
Planen är att komma i gång så tidigt som möjligt, så att jag slipper fortsätta på fredag.
Dessutom ska jag försöka styra upp min framtid lite. Håller tummarna för att det går vägen!

Nu är det iallafall sovdax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0