18/5: Korregering...

Måste ju korrigera föregående inlägg;

Det bidde ingen kvällspromenix med Anna, det bidde grillning och firande av Joel hos kusin Bettan istället.
Och en sväng till den folktomma Pubben. Kusin med pojkvän gick hem, jag lurade med Joel till Kalmar.
Hittade ytterligare sällskap till hemfärden - ibland är jag nöjd med min förmåga att kunna läsa människor.
En full syster speedbabblandes om olämpligheter i mååååånga, lååååånga minuter med fel människa hängandes över axeln. Synd för mig att mina vackert sylvassa pikar studsade av fröken lättare än vatten glider av en gås. Och som vanligt denna klockrena upphämtning som gör att man alltid avslutar med en suck dold i ett stort leende när man slutligen lagt på. Men man måste bara älska denna skapelse!

Nåväl, helgen blev som förutspått fullknökad med jobb. Hann bara vakna så ringde det från samma ställe jag lämnat några timmar tidigare. Och inte ringde de förgäves heller!

Så det mesta av min tid har bestått av jobb, sömn och Bessypromenixer de senaste dagarna.

Och så denna vecka som precis har börjat är redan fulltecknad med olika göromål.
Undrar när jag ska hinna andas?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad hade jag för upphämtning? Haha!

2010-05-18 @ 22:45:40
URL: http://ebbakajsasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0