18/6: Hur man avslutar en torsdag kväll på ön...

Hela veckan har varit fullsmockad.
Idag har jag tvättat, lämnat återvinningen, pantat, vattnat blommor, städat, fotograferat, promenixat, varit på systrarnas skolavslutning, käkat middag på Pappa Blå med familjen och umgåtts med Lovisa.
På hemvägen höll vi på att köra på ett gäng förrymda kvigor. Bond-unge som man är, var vi ju tvungna att få tag på bonden samtidigt som vi lyckades fösa in dem på en åker och hålla dem kvar där. Inte nog med denna prestation- vi hjälpte dessutom till att få in dem i deras "hemma-hage". Perfekt timing med tanke på att jag lämnar ön för Göteborg och Metaltown vid 7-hugget idag. Närmare bestämt om 5 timmar. Å som vanligt har jag inte packat än. Men jag tar det när jag vaknar igen. Nu är det dags att sova, men slänger med några av dagens foton...
Bland annat de fyrbenta rymlingarna. =)


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0