13/6: Oh la la la....

... my face is burning! Jag ska inte klaga. Nej det ska jag absolut inte. Underbart väder. Långpromenix med Bessy genom Slottsskogen och över alvaret. Och efter ca 15 min i solen brinner mitt fejs. Trots att det är helt inkletat med solskyddsfaktor 25. Men det var en skön/svettig promenad i alla fall.

Helgen har bestått av jobb, städ, promenixer och sovande. Igår gjorde det definitivt ingenting att jag sov bort det mesta av dagen. I dag känns det som ett helgerån att krypa ner mellan lakanen för att sova bort det fantastiska vädret. Fast å andra sidan hade jag ju inte kunnat vara ute så mycket mer ändå om jag inte vill se ut som en uppsvullen babianröv i nyllet! =) Fördelar vs nackdelar.

Veckan kommer att se ut på följande vis:

Måndag- sova, kontakta banken ( det börjar närma sig flytt så sakteliga). Hjälpa Emma lite. I övrigt bara ledig. =)

Tisdag- bilfix hos Peter-Peter. Lite shopping. Ev. en runda ut i skogarna.

Onsdag- Städ hos farfar. Vända kvarnvingar. Pubben med Metaltowngänget.

Torsdag- Mest ledig. Heldag i tvättstugan. Syrrornas skolavslutning på kvällen. Ev. fortsätta kvällen hos Lovisa.

Fredag- Söndag- METALTOWN. Äntligen!!!!

Det är vad som är inplanerat. Har dessutom tänkt att försöka klämma in ett par besök hos syrran, Sophie & Issa, fotografera lite på norra Öland, träffa Hanna och gå många långpromenixer!!!
Jag är ju faktiskt LEDIG!!!! Haha...

Javisst ja, så håller jag tummarna för att Nina inte får några telefonsamtal under dagen. Det betyder husköp i så fall. Ett sött litet grått i Nödinge... Inte ringa, inte ringa, INTE RINGA!!!!! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0