29/7: Sönderstressad...

De sista 2 veckorna har bara inneburit ett jäkla flängande mellan Kalmar och Borgholm.
Min tillvaro har sett ut som följer; jobba, packa, bära, förflytta, lämna, måla, sova,  jobba lite extra, Bessytid, sova minimalt, måla, jobba, packa, bära, lämna, sova, jobba, flyttstäda osv...

Nu är jag i alla fall klar. Besiktnigen genomfördes idag och var över på ett par minuter.
Fortsatte sedan till Thessan för att käka tidig fika. ( Tack vännen!!!) Trött som ett as var jag, men det gick bara bra hela kvällen!
Åkte därefter in till Kalmar,( eller jag kanske ska vänja mig vid tanken på att säga hem till Kalmar?!! ) hämtade Bessy hos Madde och åkte sen hem för att premiärsova i lägenheten! Med galet förskjutna sovtider blev det sedan helknas. Vaknade för tidigt och kunde inte fortsätta sova in natten. Men eftersom min lägenhet är rena krigsscenen just nu finns det massor att sysselsätta sig med...
Just nu ångrar jag bittert att jag inte stannande i sängen och tvingade mig själv att sova...
Fan vad det är lätt att vara efterklok!

Idag blir det några timmars sömn, barnvakteri åt Valle, ett besök i Arbelunda och ett i Björkviken innan det är dags för ännu ett extrapass på Pubben ikväll.
Skulle verkligen behöva semester på obegränsad tid just nu, men det hinns verkligen inte med som läget ligger just nu!

Det är bara till att hålla i det hårdaste man kan och åka med!




Kommentarer
Postat av: B

Är man lycklig så är det bara att satsa allt, hålla hårt och åka med. Även om det går fort ibland.

2010-07-30 @ 19:35:01
Postat av: Anonym

Jo, det är väl så, bara man kan hålla ögonen öppna och inte tappar greppet! =)

2010-08-03 @ 12:25:59
Postat av: B

I see your point ;)

2010-08-04 @ 09:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0