2/7: 2 1 9 2...

2 veckor sedan Metaltown. 1 vecka sedan midsommarafton gjorde entré och hela helgen smög nästintill obemärkt förbi. 9 dagar sedan min rygg pajade. Nästan 2 veckor sedan jag jobbade sist.

Jag har gått å gått å gått. För att hålla det ryggonda i styr. Varit barnvakt åt Valle. Grillat, kollat film, fikat och spanat in den urusla marknaden med Sophie och Issa. Badat Bessy i Kårehamn. Haft grillkalas med hela släkten. Haft den bästa midsommaren någonsin. Familjemiddagar. Altanhäng med syrran. Varit ute med grabbarna. Promenixat med Anna. Hängt med Hanna. Handlat fondväggsfärg och trätrallsolja. Fotograferat och sovit massor...
Jag har helt enkelt haft en smärtfylld men avslappnad tillvaro de sista 2 veckorna...

Tillbaka till jobbet ikväll, inte sååå peppad. Bor i Kalmar tills på söndag morgon.
Sen är det dags att börja flyttpacka på riktigt. Övertar lägenheten om två veckor. Flyttar in om drygt tre.
Tills dess ska parketten slipas och lackas. Fondväggen målas. Trätrallen oljas.
Haft 08-grabbarna på besök. Allt skräp kastats. 
Jaja... jag hinner nog. Det brukar jag ju faktiskt göra!!

Nu måste jag sova in natten...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0