11/7: Kontrollerad speed...

Gör allt och ingenting för tillfället! Jobbar i mitt tycke för lite, men å andra sidan hinner man ju med en hel del annat istället. Uppstrukturerat till tusen. Hunnit träffa grabbarna lite. Spenderade fredagskvällen på Harrys i Kalmar i sällskap med Andreas och hans polare. Fikat med farfar, grillat i Bredsättra, druckit thé med Sophie, rensat, packat och slängt grejer. Tagit årets första dopp (tantvarning på den sena premiären!!).

Fullt upp hela kommande vecka...
Men jag gillar det! Jag skulle nog dö av tristess om jag inte hade nåt att styra med!
Nu är det sovdax. Bäst att vara utvilad när det står barnvakteri först på schemat imorgon! =)

PLÖTSLIGT HÄNDER DET =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0