5/1: Under all kritik!!

Jobbar för lite. Träffar vännerna för sällan. Hela jag är under all kritik!
Jag vill göra saker, åka någonstans, tokshoppa, eller bara gömma mig i en stuga i Norrlands skogar en vecka eller två. Men icke! Här ska sparas slantar till kommande katastrofer och nöjen. Som fakturabetalningarna i februari till exempel. Och biljetter till Metaltown, Sonisphere å kanske Tattoobåten. Det är sånt som märks!

Annars är livet alldeles fasligt långsamt just nu. 
Julen är överstökad. Juldagen var ok. Nyårsafton jobbade jag. Nyårsdagen hade vi syskondate. Denna inleddes från min sida med att nästan köra rakt in i syrrans garagevägg när bilen inte ville som jag. Dessutom lyckades jag namnge en ny typ av fallolycka, nämligen Jennyvurpan. Tänker inte gå in på någon detaljerad beskrivning, allt som kan sägas är att spåren i snön roade övriga systrar resten av kvällen! 
Igår brände jag min barndom efter att ha rensat ut den från skrubben hemma hos pappa.

Thats it. Snacka om en totalt meninslös och urtråkig tillvaro.
Jag tror att jag snart skulle behöva en rejäl utgång med allt vad det innebär!
Ja, så får det nog banne mig bli!!

Dags att göra lite nytta. Bara drygt 3 timmar kvar till hemgång!! Weeiii!


Kommentarer
Postat av: Nina

Heter den i sten trappen BGvurpa då?? eller vad??? hahaha Jag hade velat se dig,antagligen som bambi på hal is, bara tanken får mig att fnissa hihi . Köss på daj ;)

2010-01-11 @ 21:57:42
Postat av: Anonym

2010-01-11 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0