28/1: Snö å snö å snö...

Det kunde ha räckt med den snö som redan fanns innan gårdagens fullkomliga invasion av denna förbannade vita vara. Önsketänkande. Just nu ligger det en enorm driva framför ytterdörren och eftersom det inte verkar vara någon större prioritet på snöröjning hos min hyresvärd lär den ju få ligga kvar tills den smälter bort. Det suger...
Gårdagen var lugn. Thessan var här. Gävle-Tessan ringde, äntligen! Joel var här under kvällen. Och så pratade jag med Kajsa i Belgien. Lagade dessutom en grym Chili con carne och dissekerade min stackars halvdöda porslinsblomma. Och så pulsade jag omkring i snöyrandet med en alldeles överlycklig byracka.
Nu ska jag ta och diska upp efter frukosten och sen är det snart dags att börja med lunchen- pasta med kräftisar. Mumma! Därefter blir det ännu en runda med Snusan. Ska samtidigt kolla hur troligt det är att jag tar mig iväg till jobbet ikväll. Men jag tror att jag för en gång skull har valt "rätt" sida. På avstånd såg det i alla fall inte såå hopplöst ut! =)
Imorgon blir det till att sova, sova, sova, Snabba cash och utgång. Lovely...

Nåja, diskbaljan kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0