14/1:Härda!

Klockan är 6 på morgonen. Ögonen går i kors av trötthet och tack vare min urusla dagsplanering dröjer det många, långa timmar innan jag kan förverkliga min drömdate med sängen.
Dessutom har jag styrt ihop att så galet att jag förmodligen kommer genomlida en nära-döden-dag. På en torsdag? Ska det vara förståndigt? Först blir det att hämta Bessy, hem till ön, lämna Bus hos pappa, tvätta/städa bilen, klippa mig, hämta hund igen, sova- äntligen!! I eftermiddag ska jag försöka träffa Joel. Kanske Ralle. Färga håret. Och slutligen blir det quiz på O´Learys ikväll. Längtar redan tillbaka till sängen!
Dessutom har jag ju trillat dit på en förkylning. Verkligen en stämningshöjare. Eller inte!

55 min kvar... HÄRDA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0