12/1: På villovägar mitt i natten...

Vad ska man säga? Första veckorna av det här året har redan hunnit försvinna..
Minnet kring vad jag gjort har oxå hunnit blekna. Herregud, kan ju tro att jag är en modern 90-åring med blogg.
Nåväl, efter en snabb check i mitt liv, -kalendern alltså, kan jag bara konstatera att jag faktiskt lyckats trycka in en hel del under dagarna trots allt. Som följande till exempel;
jag har jobbat 6 helnätter och 2 halvnätter, varit på syskondate, rensat ut och eldat upp min barndom, städat, tvättat, tankat bilen, kollat en massa bra filmer, pratat i telefon, promenerat, shoppat, varit på KFF-gala och dessutom fixat Rydströms autograf till lillsyrran, lyssnat på problem, nattsuddat, ätit, druckit thé, sovit i mängder, missat en fikadate, fått hem min dator, tränat, fått paket på posten, umgåtts med massor av människor jag inte har träffat på väldigt länge, hälsat på i Bredsättra, varit chaufför, skvallrat, spenderat en hel dag i sängen, frusit häcken av mig samtidigt som hundskrället gör tunnlar i snön och till sist; ställt in en krognatt på grund av vädret! Det finns garanterat mer, men detta får räcka!

Helgen lämnade avtryck i form av frågetecken, men det är fan min planhalva som gäller!!!!



Kommande helg ska jag dricka alkohol tillsammans med kusinen och hålla tummarna för att fejjset hänger ihop ändå! Många lediga dagar blir det framöver. Ett ypperligt tillfälle att färdigställa studierna och det är som vanligt planen.
Ska dessutom träffa H. i slutet av veckan. Stans coolaste brud, lätt! Tror att det finns stoooor potential till en begynnande vänskap där! Känns ju inte fel att hitta en sån person i vår lilla håla! Haha.. 


Nu pallar jag inte mer, ska uppdatera min tillgänglighet hos vikariepoolen, kolla mitt årshoroskop och därefter
bli seriös och ta fram studielitteraturen. Hoppas verkligen att nattens pass flyter förbi kvickt. Jag är nämligen grymt trött och vill bara sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0