Man får säga vad man vill när man är full!!


Ännu en vecka har kilat förbi, en rätt händelselös sådan. Skulle ha gjort så mycket, inte hälften genomfördes.
Men mamma har varit här, lillsyrran likaså. Jobbat en extranatt. Valle har fyllt sitt första år. Sedan smakade jag på en liten berusning under lördagsaftonen. Stannade i sängen mest hela söndagen. Vaknade med skallebank, förkylning och muskelvärk in i minsta fibern igår, måndag.

Efter helgens dividerande kan jag bara konstatera:
Jag blir förbannad när folk är så ologiska att jag inte hänger med i deras tankebanor, utan bara steppar runt i cirklar...
men man får visst säga vad man vill när man är full, utan att det kan användas emot en sen!
Jag borde vara full oftare, i rätt sällskap!

Jobbnätter måndag och tisdag. Ska ut till farfar i veckan. Och till syrran med resterande födeledagspresenter åt Valle. Storstädas ska det oxå. Sen ska det jobbas långhelg... 

Vet faktiskt inte varför jag får för mig att jag är en hamster ibland. Men de ser rätt roliga ut, kanske är det därför?!
Om Bessy hade varit hamster, hade hon garanterat sett ut så här;

http://www.youtube.com/watch?v=rfqNXADl3kU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0