10/2: Hamsterhjulet.. igen!

Jag är lite upptagen. Mycket jobb. Och de dagar jag är ledig försöker jag vara så social det bara går.
Inga större skandaler eller grubbleriförlösare! Och skönt är det...

Helgen har sprungit förbi. Har bott hos Madde och Perla eftersom jag jobbat.
Måndagen spenderades hos vildingarna i skogen. Stupade ovaggad efter den dagen!
Igår var det tvätt och lite städ på schemat. Och "dropin"-gäster konstant hela dagen. =)
Idag har det mest varit slappt. Har dock dragit ett par tag med borsten och skrapat tänderna på Bessy.
Och i natt så jobbas det igen, liksom de 5 kommande nätterna. På raken. Bara så där.

Så, det är vad som händer just nu. Roligare än så blir det nog inte heller! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0