28/2: Februaris sista dag...

Jo, men visst. Februari har redan hunnit springa förbi. Börjar bli lite smått nervös över vart tiden tar vägen.
Och vart jag gör av den tid jag inte jobbar? För det är ju just det; jag gör ju inget särskilt av mina lediga dagar!
Det kanske är dags att börja förvandla dötiden till kvalitetstimmar, och få ut lite av sitt liv?

Men av saker jag uppskattar, så har jag mina 18 jobbade nätter till trots, faktiskt hunnit vara ganska social, fotograferat, lekt terapeut, varit hos vildingarna i skogen, plöjt Molin-boxen, sysselsatt min Bessy skapligt och fått vårkänningar. Och februari har ju bara 28 dagar...

Söndag med plusgrader, fågelkvitter och strålande solsken. Dagens första kopp thé (i dagsljus räknat) intogs på balkongen. Ska snart krypa ner i sängen igen. Läsa en stund och därefter sova in sista nattpasset för den här månaden! Lovely...



          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0