31/8: Evinnerlig väntan...

Sista dagen i augusti. Och den har varit ledig! 
Ryggen krånglar fortfarande. Hur lång tid ska det behöva ta för en nerv att hamna rätt egentligen?
Fick gå hem från jobbet i lördags på grund av den oxå. Så nu gör den inte bara ont, den får mig att förlora cash oxå. Surt!
Annars är det nog ganska bra. Första egna passet i Kalmar kommun är avklarat. Lillasyster Lovisa gjorde premiärvisiten igår. Perla har varit här när matte har jobbat. En liten utgång har det oxå blivit. Däremot har det väl varit lite si och så med mina inplanerade långpromenixer. Men ikväll blir det iallafall en runda med Sebbe.
Men innan dess blir det hund-date med Trigger och Jonny.
I övrigt är det bara min otålighet som spökar. Jag vill ju en massa NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Men man får väl hejda sig en sväng och bara gilla läget!

Jaja, nu ska jag nog kolla på de australienska gränsvakterna och diska lite i reklambreaket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0