22/8: Om...

Om det inte vore för att jag har så förbannat ont i mina ben, skulle jag nästan tro att jag var död.
Av trötthet. Och av träningsvärk.

Har nu jobbat 9 nätter på 10 dagar. Haft våffelkalas hos farfar. Bott hos syrran. Varit barnvakt åt Valle. Haft Perlan på besök. Spontandejtat Hanna på en morgonthé. Sovit för lite. Promenixat. Besökt Krögers med Sebbe. Och testat westernridning-därav det ben-onda.

Jag är trött. Planen är att sova straxt. Imorgon blir det nämligen till att städa, för på tisdag eftermiddag kommer mamma och moster Sanna på lägenhetsinspektion. Och framåt kvällen kommer Hanna. Då kan det omöjligt se ut som det gör nu. Och eftersom jag jobbar hela natten i Borgholm i morgon är det bäst att jag tar mig ur sängen i tid! Först ska jag bara läsa ett par sidor. Ett garanterat sömnmedel som funkar alla gånger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0