13/8: Min bil är inte lik din bil...

Var och käkade på Blå med Nina i tisdags. Promenixade runt hamnen och åkte sedan upp till slottet och fortsatte vår runda. Där stod polisen och väntade med ett lik till likbilen. Mitt på alvaret. Jaja. Sånt som händer.
Därefter blev det roadtrip runt ön. Lite som förr igen.
Hämtade Joel och besökte Pubben.

Onsdagen flängdes det runt som vanligt.
Först en runda till Ylva i Vassmolösa och sedan vidare till Maria i skogen.
Hem igen efter ett par timmar för att hinna med en tantvila innan utgången med Sebbe.

Igår hade jag mitt intro-pass inom Kalmar kommun. Verkar ha gått bra eftersom den ena tyckte jag kunde ta ett olöst pass med henne om ett par veckor. Toppbetyg med andra ord! ;)

Straxt dags för ännu mera jobb. Fast på mitt vanliga ställe.
Nästa vecka skulle jag ha gjort en massa annat, men det blir jobb istället.
Ser fram emot septemberlönen kan jag ju säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0