7/9: Slapp dag...

Efter att ha kämpat mot snoozartummen i över en timme, lyckades jag äntligen lämna sängen, dra en hand genom håret, borsta tänderna, rasta Bessy och bege mig mot stan, till Mia och för lunch. Lunchen utvecklades
till en tripp till stallet för att träffa Lukas, mocka och fodra. En mycket pigg och charmig 22-åring det där!
Efter Öland blev det en snabbvisit förbi Mias lägenhet, där jag lyckades chocka henne lite grand när jag insåg att jag visst hade en aning om vem hon lever ihop med, och framför allt vem hans bror är.. hmmm, lite genant var det faktiskt, trots att det bara var Mia! Jag har definitivt tappat mycket när det gäller att spela oberörd, haha.
Hursomhelst var vår dag inte slut där, utan vi fortsatte till Baronen för en fika.
Den "lagoma" lunchdaten blev till en 5 timmar lång uppdateringsdag, och det var mer än välbehövligt eftersom det var sjukt länge sen vi träffades!
Så mycket sova in natten blev det inte.. och nu är det bara de värsta 4 timmarna kvar.
Men sen är jag ju ledig härifrån en hel vecka, så det ska man väl uthärda!

Imorgon blir det till att sova ut ordentligt, träffa Ylva och Johnny och därefter åka hem till ön.
Kanske träffa Joel om det hinns med! =)

Dags att göra lite nytta...



( Världens bästa Bus )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0