7/9: Nja, eller kanske, äsch vaddå´rå?

Varför ska det behöva vara så jävla svårt?? Och varför kan det inte bara för en enda förbannad gång skull vara lite medvind? 
Men trots allt är mitt liv smått ironiskt. Först händer det ingenting och ingenting och slutligen nja... då ska det bli komplicerat igen. Trodde att jag kommit igenom det värsta, men gissa om jag hade galet mycket fel i det antagandet??
Svar: JA!

Jag har inte blivit särskilt smartare, inte kommit till större insikter,
men ett är då säkert;
hur jävligt man än craschlandar, så är det bara till att åtminstone ta sig upp på knä, raffsa ihop skärvorna till det som en gång var ett jag, plocka fram limtuben och försöka få bitarna på rätt plats och samtidigt förbanna den patetiska varelse du kommit att bli. 
Jag har ingen aning om det hjälper ett skit, men det är en plan iallafall och läxan jag lärt mig blir:
ALDRIG MER!!! 
 


 


Kommentarer
Postat av: Rotts

Jag blir äldre men aldirg klokare, vad det än är finns det kvar.....

2009-09-08 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0