28/9: Jobb, jobb å jobb.

Bara tre nätter av mina 19 kvar. Äntligen.
Två dagar i Kalmar, jag ska bara sova och gå långa promenixer med Bessyfnus.
Är ganska sliten, men med all rätt tror jag. För många timmar arbete den senaste tiden..
Det var bra länge sen jag låg över 200 timmar i månaden och jag är ovan helt enkelt!!

Helgen har varit bra. Liten runda till Pubben med Bettan och Joel i torsdags, städade lite och jobbade fredagsnatten och på lördagen var det frukost på stan med Bettan & Ylva, shopping och födelsedagskalas hos Marie. Kunde förvisso ha skippat utgången, men det är ju alltid lätt att vara efterklok. =)
Igår var det heldag städ, men nu är det ÄNTLIGEN färdigt. Insåg att jag ska lägga upp ett städsystem här hemma så det slipper bli så jäkla mycket den dag jag flyttar härifrån. Smart thinking eller bara ren lathet? Skit samma, bara det gynnar mig i slutänden!! ; )

Dags för en powernap innan det är dags att bege sig mot Kalmar för att jobba.
Sen är det studier och jobbansökan som gäller resten av natten. Jajemen..

Kommentarer
Postat av: Therese

Flytta? Jobbansökningar? Dags för fika snart tror jag! :-)

2009-09-28 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0