28/8: ...och några dagar framåt.

Ja, torsdag var det inte mycket annat än sova och rasta Bessan. Och byta säng och lägenhet då förstås.
Fredagen tillbringades i min egen säng.
På familjegrillning hos syrran.
På ett extra nattpass.
Mycket trevlig spenderad tid mellan sängen och jobbet.

Lördag?
Ja då sov jag oxå mest hela dagen eftersom jag jobbade natten innan.
Halvseg och ganska off, men givetvis skulle jag lik förbannat in till
Kalmar å ränna. Jag kunde verkligen ha stannat hemma.
Sällskapet var bra, men stämningen ute var direkt avslagen och kass.
Inte ett dugg trött, men väldigt rastlös knallade jag runt byn med
Bessy när jag kom hem. 
Sen kröp jag ner i sängen och läste lite.
Söndagen var ganska lik föregående dagar.
Sov länge.
Promenixade med Anna, äntligen!
Vi hade mycket att uppdatera efter denna sommar.
Joel kikade förbi.
Nattrunda med Bus. Lugnt å skönt!
Somnade som vanligt på tok för sent!

Måndagen gjordes inte många knop heller.
Mamma hälsade på.
Två rundor på alvaret.
That´s it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0