19/9: Stimmar vidare...

Snart. Snart ska jag varva ner lite. Har varit väl mycket på sistone, men det känns väldigt jag. Hemtrevligt på  något skruvat vis. Förkylningen vill inte alls släppa sitt järngrepp om mig. Jag har inte orkat färdigt med huset. Men idag såg jag ljusningen. Det är inte så fasligt mycket kvar nu. Jag hoppas att jag har till tisdag på mig. Då måste jag ju hinna. Fast det är klart, med alla extranätter vet jag ju aldrig exakt hur trött jag är efteråt.
Hmm, nåja under press orkar man hur mycket som helst!

Senaste dagarna har mest handlat om jobb, städ, hund, sömn och minimalt lite fritid. Knappt ingen social närvaro alls på hela veckan. Igår blev det därför Pubben. Idag hann jag säga grattis till kusinen mellan städet och bröllopsfixet hos Henningssons. Tidsoptimism och effktivitet är mina ledord dessa veckor. Nästa gång ska det bli harmoni och ledighet. Tanken var fin iallafall.

Ledighet ja... dags att fylla i min tillgänglighet för vikariepoolen kommande månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0