18/10:Rubriklös...

Söndag morgon, 06:03.
Sitter på jobbet. En timme kvar till hemgång, så vad kan vara ett bättre tidsfördriv än att uppdatera lite här?
Senaste veckan ja..
Sjukt nice är väl en passande sammanfattning!
Till och med det egentliga skitvädret är lätt att ignorera. Läget är tiptop!
Jobbade måndagen. Träffade Madde i Kalmar. Speedshopping och därefter hem för att sova in natten.
Hela tisdagen spenderades med Joel, slappade mest, kollade på film och käkade lite.
Onsdagen jobbade jag mitt enda eftermiddagspass på hela månaden.
Kvällen tillbringades på O´Learys med Ylva. Seb kikade oxå förbi och spelade lite B.J.
Efterfest hos Adde. Hemma runt 5.30.
Torsdag. Käkade sen frukost frukost med Anna. Därefter var det dags att städa. Joel kom förbi en sväng. 
Tog itu med vården av Bessys päls, klor och tänder. Pratade med bästaste Pat. Fick sovsällskap, mycket trevligt.
Lång dag blev det...
Fredagen började med en tripp till Kalmar. Gick sen en långrunda med Bessy innan jag däckade. Sov till långt in på eftermiddagen. Jobbade natten. 
Igår (lördag) var det en ganska lat dag. Två långrundor i ruskvädret med Bessy. Fortsatte sova när jag kom hem. Galet trött!

Idag blir det att hämta vinterdäcken hemma hos pappa. Dags att slänga på dem eftersom det känns som om det kan bli vinterväglag vilken dag som helst. Är ju ingen större fantast av vinterväder tyvärr. Än mindre hala vägar. 
På tisdag är det en shoppingrunda med Sophie och Issa inplanerad. 
Onsdag, torsdag och fredag är jag ledig, inget inbokat och jag funderar på om jag ska låta det förbli så!!
Å andra sidan finns det ju vissa i umgängeskretsen som det var alldeles för länge sen jag träffade. Jaja, det löser sig säkert. Det brukar ju knappast råda någon brist på sysselsättning i mitt liv! 

Nu ska jag avsluta nattens arbetsplats, promenixa Bessy, käka frukost och sen äntligen sova!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0