26/5: Back on track...

En toppenhelg har passerat, förkylningen till trots.

Fredagen innebar avslutat nattpass med personalmöte direkt efteråt. Hämtade B och åkte hemåt för lite efterlängtad sömn. Lämnade B hos S för att jobba. Bra snurr i baren.
Fastnade med grabbarna, som senare hamnade här hemma resterande del av natten/morgonen.

Efter knappt 3 timmars sussande var det dags att kliva upp för att närvara vid Valles dop.
Vackert väder, en icke skrikandes systerson och massor av god mat = en mycket bra start på dagen!
Snabb tantvila och därefter helgens andra pass på Pubben. Cruising på byn, full rulle i baren. Fick sluta vid 24.
Bra avslut på kvällen med inslag av plåster, flyende J, frustration, jävelskap, efterfest, klockren D och massor av skrattkramper i magen. Landade väl runt 5 och somnade strax efteråt.

Vaknade vid 15.30. Hämtmat från Blå och intag av denna hemma hos S.
J hälsade på en stund, sen kom lillasyster L. Blev sittandes på balkongen till tjugo i tre.

Måndagen ägnades åt fönsterputs hemma hos faster samt lite social tillvaro med S & M framför Solsting och snedsprång. Lillasyster K´s tur att låna extrasängen. Även hon gillar min balkong!

I dag, tisdag, började vi med en frukost i trädgården hos T. Som vanligt kom jag hem med nya smycken...
Avslutade fönsterputsningen hos faster. Kvällen har spenderats med K, slappandes.
Och efter en halv kvälls knep och knåp har jag äntligen fått mitt nya modem att fungera..
Dags att lämna över datorn till lillasyster och krypa ner i sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0