21/5: Ont..

..men det finns en bra grej med att vara förkyld med halsont- man kommer undan med att käka hur många Lakritspuck som helst... I love it!

4 timmar kvar av nattpasset. Har ett litet beslutsdilemma när det gäller projekt A´s lägenhetsstäd som kommer gå av stapeln under dagen.
Frågan är om jag ska börja direkt efter Bessys morgonrunda eller om jag ska sova lite först.

Jisses vad mycket enklare det blev när man ser det så här. Klart jag städar direkt, då kan jag avsluta med ännu en Bessyrunda och sova till 19.30 sen ungefär. Då var den tankenöten knäckt.

Nä, om man skulle ta tag i sitt reflekterande och bli klar med lite uppgifter?
Sounds good to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0