6/3: Under construction...

Ja, en rubrik som symboliserar det mesta i mitt liv för tillfället..
Golvslipar´n var hyfsat kvick även han, och jag kommer kunna flytta in på riktigt efter helgen. Äntligen!
Är nästan helt klar med alla småprylars förflyttning. Hade tänkt ta det absolut sista idag, men det regnar och motivationen är som bortblåst.
Träffade Valle för första gången igår. Tror faktiskt att han tyckte om sin moster. Han skrek inte iallafall. Söt var han också! Hann dricka lite thé med syrran också...
Har dessutom hunnit ockuppera tvättstugan i ett par dygn. Hämtade hem alla ridkläder, hästtäcken och schabrak i tisdags. Ingen idé att ha det liggandes hos C nu när Jorrit inte längre finns. Men det tog emot att tvätta bort honom.
Har nog varit lite mycket denna vecka, vilket resulterade i ett totalt ras igår kväll.. Hatar mig själv när jag förlorar kontrollen sådär..  Nåväl, efter att ha  föreläst några förmaningens ord till mig själv och därefter somnat i ren utmattning, så har jag nog lyckats samla ihop det mesta av mig igen.. Har som vanligt ingen tid avsatt att krascha på.
Nu ska jag ta en dusch, packa, vänta på posten och sedan blir det till att sätta sig i bilen för att åka till Kalmar och jobba över helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0