21 mars: ?

02:45: Peppar med G.I Jane. Känns lite så, när man äntligen kämpat sig uppåt och det börjar kännas ok, nästan bra.
Då kommer nästa jävla bakslag. Inte lika blodigt eller brutalt förvisso, men lik förbannat ett stort , svidande jävla nederlag. Men jag kan den här biten, kände hur det bara klickade till i känslolåsen och så var den första etappen i processen avklarad, utan att jag egentligen kunde påverka det ett skit.. Per automatik helt enkelt.
Så jag sällar ännu ett blivande ärr till samlingen och stänger av på obestämd framtid.
Det är något jag behärskar otroligt väl i allafall...

Kommentarer
Postat av: therese

Hej! nej jag vet att det luktar bränt, t.o.m brinner snart. SKa knata iväg idag till jobbet , trots enormt motstånd från kroppen. Tänkte vara hemma imorgon & en vecka framåt. Vet dock inte hur man säger till chefen? Känns så knasigt att vara hemma utan att vara sjuk liksom?? kram !!

2009-03-24 @ 08:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0