Midsommarhelgen...

Orkar inte tänka, vill inte känna ett skit. Nu blir det praktiska göromål för min del.
Imorgon blir det till att städa lägenheten, vattna blommorna, fixa räkningarna. packa och kick offen på Strand.
På fredag åker jag och grabbarna till Götet och Metaltown!!!! Äntligen!!!

Midsommarhelgen har jobbmässigt varit tiptop. Privat är det allt annat än bra just nu.
Synd att man ska behöva avsluta en fantastiskt rolig personaldag med att bryta ihop. Vedervärdigt.
Men det är ungefär så hela helgen har varit... Fritt fall...
I måndags var jag ledig. Midsommarfest för krogpersonalen i stan på jobbet. Hög mysfaktor!
I går var det bara en massa kajkande fram å tillbaks. Kalmar, Hjälmstad, Arbelunda, Borgholm.
Käkade middag med Bacon. Hämtade Joel på jobbet och vidare till Äleklinta för att fotografera lite.
Onsdagen blev det frukostfika med kusin Bettan, marknad med Sophie, Åsa m.fl och natten har spenderats 
på Krögers och O´Learys i sällskap med Ylva, Bettan, Jenny och Mikaela bl.a. Mycket trevligt.
 
Nu är klockan 5, torsdag morgon.. dags att sova lite tror jag.


Where did I go wrong???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0