8/6: Två veckor till midsommar...

Tillägg för söndagen:
Förutom allt annat jag redan dragit blev det också krogkväll för resturangfolk på Pubben.
Skulle bara ha minglat, men hoppade in lite i alla fall. Knallade hemåt runt tvåhugget.
Supernice kväll..

Även denna dag har till största delen tillbringats på jobb no.2.
Ska ta en sen tantvila och därefter trycka ner näsan i studielitteraturen.
Kajsa tar studenten imorgon. Hoppas på bra väder.

Knappa två veckor till midsommarafton. Känns som sommaren snart är förbi.
Inte ur en negativ aspekt, men det är en hel del inklämt i kalendern och mitt
nuvarande relativt händelselösa liv till trots så rusar ju tiden konstant.

Time to rest... eller inte eftersom min fantastiska fader precis raserade de planerna.
Nähä, istället blir det till att köra hem deras praktikant till Kalmar. Men jag får ju i allafall
sällskap av min snuskigt förkylda lillsyrra. That´s nice. Sen kommer jag att knoppa för natten.

Kalmar nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0