26-28/6: Metaltown å jävelskap...

Jag har just börjat fundera på om den där som inte gillade mig förra året har hittat mig igen, efter lite lagom bra flyt, verkar det nästan så!
En helg i Göteborg med Bacon å Alex kan bara beskrivas med MMMMMMMMMMMMMM Metaltown.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM hårdrock. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM solsken (lite för mycket)...
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM milf (BACON- inte jag!) MMMMMMMMMMMMMMM det dtyska paatroonbäältet (Alex). Ässcchhh, snusktant...
Jag har haft en totalt fantastisk tillvaro. Bränt mig lite i solen, liksom säkert 80% av alla festivalbesökarna gjort.
Skrattat sönder min stackars magmuskulatur. Och dessutom sovit massor!
Fredagen var bäst! Trivium överraskade glatt. Volbeat var riktigt sköna. Disturbed var väl loja i början, men lyckades återställa sitt misstag och avslutade väl godkänt. Slipknot ägde!
Lördagen.. nja, Evergrey öppnade och de gjorde det bra. Mustasch var helt ok. Manson sög. Han var väl värd sitt rescensionsminus. Avslutade dagen med Pistvakt. Sov som ett barn när mina rumskamrater levde jävel, så det missade jag. Dock inte min kamera... Hade konstiga drömmar nu igen.
Och så var det då söndag och dags för hemfärd. Vidrigt varmt...  Men det gick rätt smärtfritt ändå.
Sen vände det. Tappade min plånbok. Bilen vill inte starta. Jag ska besikta den på tisdag. Grattis till mig.
Inga pengar- inget Strand. Jag är rätt less just nu. På allt. Verkligen ALLT!

Tänker nu fortsätta kvällen med att ladda batterierna hos både mig själv å i telefonen så att jag kan börja ta tag i mitt hopplösa liv imorgon!!!

Lite pic´s från vistelsen i Gbg...



MMMMmmmmm, Corey Taylor....





MMMMMMMMMmmm Grapparna....


Bästa som hänt på väldigt, väldigt länge! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0