24/7: Fredag morgon..

Ska snart avsluta mitt extra nattpass. Hämta Bessy, promenixa henne, plocka upp tvätten och sova.
Igår hade vi grillkväll, systrarna och jag, i Lovisas ruckel. =)
Hur lyckat som helst!!
I onsdags blev det film med Bacon. Skulle ha åkt iväg någonstans och fotograferat eftersom himlen var klarblå och solen sken när jag vaknade. Istället somnade jag om och vaknade till  gråa skyar och kalla vindar. Orkade inte, utan fortsatte sova efter Bessys promenad. sov bort hela dagen. Känns som det inte spelar någon större roll.

Idag måste jag städa. Och packa eftersom det är slut på en veckas ledighet och dags att inställa sig för tjänstgöring klockan 21.00 igen. Tre dagar i det underbara Kalmar. Jag ser verkligen fram emot det. Inte.

Dags att ta tag i de sista sysslorna på avdelningen...

Alive? Barely breathing...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0