10/7: Välplacerad högerkrok..

Erase and rewind, ´cause I´ve been changing my mind..
Nina Persson liksom bara nitar mig rakt av med sin otroligt
träffande textrad. För visst var det väl så?
Backa tillbaka lite nu.. jag har ändrat mig helt å hållet i fråga om detta..
Haha, ödets ironiutsände är mig på spåren igen.

I äkta hopplöshetsanda skrev jag igår ett sms, och raderade därefter numret.
Jag måste faktiskt sluta förnedra mig själv nu!!
I ren ilska har jag idag (torsdag) rensat förrådet och dumpat all återvinning.
Skräp är vad jag känner mig som.. bortkastad.
Terapeuten har börjat knacka på, men jag orkar inte riktigt med den proceduren än.
Men vilken jävla process orkar jag egentligen med just nu?? Nä, just det- ingen!!
 
För jag  har ju haft rätt hela tiden- känslor suger. Kärlek är ett tillstånd av ondo.
Så aldrig mer släppa guarden och förlöjliga mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0