4/1: 3 dm snö å bilstrejk!

Detta har jag hunnit på 4 dagar:

* dra på mig en jätteförkylning
   ( jag förbannar dig M...)

* tillbringat en hel dag, (snörvlandes och snytandes) i sängen

* förfärats över all snö som hann ösa ner på 12 timmar

* jobbat - givetvis!
  ( Kalmar, Arbelunda å Pubben )

* lagat överraskningsfödelsedagsmiddag till kombo J tillsammans med kusinkombon B

* skottat fram bilen ur snömassorna bara för att upptäcka att den inte startar

* hämtat min stelbenta hundstackare efter nyårssemestern hos pappa

* försökt ta en normal promenad med Bessy sedan snön kom...
  ... men det är lönlöst och resulterar endast med bus i hennes vita paradiselement!!

* kollat på film

* funderat, funderat och slutat fundera....


Nu ska jag låna tvättmaskinen på jobbet, så jag har jobbkläder tills imorgon också! 
Övriga veckan ser ut som följer:
Måndag: Pubben, Tisdag: Kalmar, Onsdag: ev utgång med Y, Torsdag: LEDIG!!,
Fredag, Lördag: Kalmar, Söndag: Arbelunda.

Aldrig en lugn stund!!   =)




Kommentarer
Postat av: Therese

hej! hur är det? dags för en fika snart igen tycker jag!

2009-01-04 @ 23:47:24
URL: http://.sparklingpearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0