8/1: Nattlig garderobrensning och plansmidande...

Inte kunde jag somna igår när jag väl kommit hem till ön.. Tog en lång nattrunda med Bessy. Förvisso ganska kall och hal, men faktiskt riktigt mysig annars! Inte ett dugg tröttare var jag när jag kom tillbaka. Kollade på några crimeserier och tänkte att det borde hjälpa mig på traven... men icke. Alldeles för speedad av mina planer för att hitta till drömlandet! Så jag kapitulerade och började rensa ur min nu f.d garderob som kombon begärt att få lägga beslag på..
Vid fem i morse lyckades jag avsluta det projektet, men hade samtidigt skaffat mig ett nytt, större projekt- att få ordning i den andra garderoben där jag nu ska få plats med vad som funnits i de andra två.. Det positiva är att när jag flyttar behöver jag inte packa så mycket eftersom det mesta redan ligger i lådor. Nackdelen behöver jag väl inte ens gå in på?

Vaknade redan vid 11. En liten promenix med Bessan och därefter en lunch med S på Smedjan. Torsdag= ärtsoppa och pannkisar med sylt och grädde. Mumma! 
Efter lunchen blev det en liten roadtrip till IKEA för att inhandla ännu fler, högst välbehövliga, förvaringskartonger. Vidare till Färjestaden och Apoteket för att köpa hostmedicin och öronrengöring till Bessy. Hann dessutom med en snabbis till ÖB för att införskaffa lite tråkiga men nödvändiga prylar.
Väl hemma igen däckade jag ett par timmar, så nu har jag ännu en vaken natt att se fram emot.
Funderar på att  ta tag i förrådsprojektet då. Om inte slutfixet i garderoben tar hela natten förstås!!
Jaha, bara att sätta igång!   =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Flytta??? Vart ska du ta vägen nu då? =)

2009-01-09 @ 10:09:28
URL: http://.sparklingpearls.blogg.se/
Postat av: Madde

Men HALLÅ!!! Vart ska du ta vägen???

2009-01-09 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0