29/1: Tidig kväll? Tidig morgon!!

Kvällen som var planderad att avslutas tidigt blev till en väldigt tidig morgon.. ajaj.
O´Learys bjöd på underhållning i form av psykfall, karaokee och fulla sjömän. Den förstnämnda hänvisade jag till Ölandsbrons högsta punkt. Ja hårt och okänsligt av mig kanske, men vissa saker skämtar man inte om i mitt sällskap och fortsätter man efter en skarp tillsägelse får man faktiskt skylla sig själv. Karaokee är karaokee, vad ska jag mer säga? Skadeglädje är den äkta sanna glädjen!!  =)
Och fulla sjömän, många var de oxå i slutänden, och det var givetvis odelat deras fel att lilla försvarslösa jag inte lyckades anlända till kollektivets trygghet förens efter 5.30 imorse.

Förbannade min egen oförmåga till självdisciplin en stund och satte sen igång med den eftersläntrande packningen. Efter att först hämtat den på torklinorna i tvättstugan!! Fick ialla fall en timmes sömn. Runt 8 begav mig halvt sovandes mot bussen som skulle ta mig till Stockholm..
Hade någon liten svag föraning om att det saknades något väsentligt till resans utrustning, men tänkte som vanligt att det löser sig.. Mmmmm jag hade glömt något- TÅGBILJETTERNA!! Smart drag, eller kanske inte! Det hela löste sig och efter mycket om och men sitter jag nu här med min favvoTess, i hennes supermysiga lya, i det förbannat kalla, vintriga Gävle. .. Faan hemma var det ju varmt ju!! =)
Nu är det dags för middag på McGill´s och sen blir det utgång!! Lovely!
Cheers mates!


Kommentarer
Postat av: kombo B

Ska jag posta hemresebiljetterna annars kanske du blir kvar i vinterland ? ;) Ha det gott !!

2009-01-30 @ 13:28:25
Postat av: Thess

Hehehe...ja va fan du e ju i NORRLAND!!! Klart som fan d e vinter babe hehe...

Säger bara HB torsdag... I'm a barbiegirl and I don't want NOOO attention UNLESS u r SUUUPERHOT!!!

Haha...

Va fan e tjejer??? Jag skiter i tjejer..Pakistarnien

En tjej e väl för fan en tjej... Kontring av söt Marcus hahahahaha

Ja va säger man..en lite annorlundakväll, med många intryck..hehehe



PUSS ♥♥♥

2009-01-30 @ 16:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0