27/1: Bessy <3 (mattes nojja)

Jag får visst det måla om, jävla klappträn det finns!!
Ibland lönar det sig att kolla upp saker och inte bara ta för givet att det är totalkört!!
Och nu bara bubblar hjärnan över av inredning och idéer. Kruxet är att jag kommer inte riktigt ihåg hur lägenheten ser ut. På den punkten har jag förvisso bara mig själv att skylla, kollar man sin nya lya efter 3 timmars sömn och på 10 minuter är det inte mycket som fastnar!! Så nu sitter jag här och försöker komma på hur långt det är mellan dörrarna i hallen, var snedtaket börjar, hur höga garderoberna var osv, osv... För det är ju inte lätt att planera utifrån att det kanske ser ut si och så... Men jag får måla om, glad är jag för det, resten löser sig med tiden!!

Tänkte att jag skulle begrava mig på inredningssidorna på nätet nu. Om inte annat för att slippa tänka på att min magkänsla har jävlats i en veckas tid- nåt fanstyg är det på gång, men jag vet inte vad. Och jag blir inte mindre orolig när min pälsbeklädda bästis ligger nersövd hos vetrinären.. I förebyggande syfte var jag tvungen att tala om för henne hur mycket jag älskar henne, om hon nu inte skulle överleva. Jo, för så är det.. det finns ingen individ i detta universum som får min blodpump att klappra på som hon.. Och när jag satt där med henne medans det lugnande skulle verka, slog det mig att det är ju så här det går till när man avlivar sin kompis, och då kom givetvis tårarna.. fast till vetrinären skyllde jag på min förkylning!  Snacka sjåpig, men det är i alla fall sällsynt!! Så nu är det sysselsättning som gäller fram tills att de ringer!!

Lite senare:
Allt gick bra och jag fick hämta min ömkliga, tilltufsade Bessy efter bara ett par timmar!! Har nog aldrig sett henne så lycklig över att få tillbaka sin matte! Det måste vara ömsesidig kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: Kusinkombo

Klart man blir lipig när snusan ligger å sover, sicken tur att allt gick vägen ! By the way, när jag flyttat behöver jag nog lite inredningstips av kusinen med bäst (och likast) smak ! Kramisar >3

2009-01-28 @ 09:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0