14/1: Panikstäd och lite deeptalk...

Vad gör en normal människa när hon har jobbat färdigt sin natt- jo, sover! Men inte jag, nej då. Varför inte ta och städa lite innan jag går och lägger mig, det är ju ganska välbehövligt.. och allra helst då N landar efter två veckor i Thailand.
Ska bara å ska bara... nästan tio timmar senare var jag färdigstädad. Med avbrott för hundpromenixer, telefonsamtal, lite käk och inhandling av rengöringsmedel. Lyckades sova tre timmar innan det var dags att jobba igen... Hmm, normalt var det ja! Och nu sitter jag här, ögonen går i kors, och jag har "bara" drygt 7 timmar kvar av passet. Grattis till mig!

Imorgon ska jag kika på lägenhet! Håller verkligen tummarna för att den är fräsch och tillhör dem som är nyrenoverade!! 
Det är givetvis detta, bland annat, som har varit i tankarna under en ganska lång tid nu. Och när det väl händer, så går det så fasligt fort, som vanligt. Från noll till en inbokad lägenhetsvisnig på 6 timmar.. Jag kan det här med att prata sönder hörselgångarna på folk! Impulsmänniska va? Ha, det är bara förnamnet!
Resterande del av natten kommer det surfas en hel del efter inredningsattiraljer, köksredskap och mycket annat. Mest för att hitta lite inspration till nya lyan!!

Fågelkvitter och irriterande klockor... Nina! Jag bjuder på den, men nu ska jag faan sluta titta på tv... Haha!

Misce stultitiam consiliis brevem, dulce est deispere in loco.... Mouhahaaaaa...

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja du...d e inte varje dag man får sånna överaskningar via TV...tack för att du hjälpte mig att komma ihåg hihi ;) satt och små fnissade för mig själv efter att vi lagt på...kom ihåg d som igår,ja du d va tider d. Löve u.

2009-01-15 @ 14:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0