13/1: Nattsudd...

Fredagen gjorde jag absolut ingenting,rastade Bessy, snorade och sov bort största delen av dagen. Jobbade natten.

Lördagen såg precis likadan ut. Hade ett projekt, som gick helt åt helvete. Småsurt.

Söndag morgon lämnade jag Kalmar vid 7.10. Morgonrunda på alvaret med Bessy. Sova. Jobba igen. Samma projekt , samma helvete. Frustration. Men allt har en mening!

Och igår bara funkar allt! Det jag misslyckats med vid ett flertal gånger under helgen, lixom bara löste sig så bra. Och allt tack vare ett telefonsamtal. 6 timmar senare har jag fixat en date på torsdag! Lovely! 
Personalmöte på morgonen. Käkade med Y och  drog en runda på Värsnäs efteråt. Hem till byn. Fick inte så mycket vettigt gjort, mest seg. Pratade igenom saker och ting med kombo B. Skrämmande så lika, hehe...
Somnade givetvis ett par timmar på kvällen. Känner mig som Skalman med sin ät- och sovklocka..
Lyckades trots allt somna innan 24 igen. Drömde något jävligt skumt och vaknade med andan i halsen och handen i ansiktet, letandes efter fastbitna skalbaggar. Insåg rätt omgående att detta var ett glasklart fall för kombons drömtydningsbok.. Förtretligheter, vinning och någon som anförtror mig en hemlighet var vad denna skruvade dröm betydde... jaja.

Nu är klockan 4:30, och jag funderar allvarligt på att väcka Bessy och ge mig ut på en långpromenix i kylan! 
Så får det bli!

Sms från Bettan: Min morfar har precis frontat vår hyresvärd, bra lr dåligt? 

 Bettans morfar är min farfar. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0