29/1-2/2: Gävle, kollektivresor och lägenhetsvisning...

Helgen i Gävle var hur bra som helst!! Kändes knappast som om det var 13 år sedan vi senast träffades..
Torsdagen blev det som innan nämnt middag på McGill´s, smarrigt! Tess kompis Carro kom och höll oss sällskap. Dessutom bjöds det på Pubfight, haha..
Efter att ha avslutat där gick vi vidare till Heartbreak. Helt ok ställe! Tyvärr alldeles för många skabbiga brudar- man blir mörkrädd när 18-20åringar ser ut som 45åriga sprutluder i nyllet!! Och en stackars pakistanier hade ingen aning om vad tjejer var... haha.. Vilken tur att Tess jobbarpolare Marcus var mer insatt i ämnet, för " tjejer är ju tjejer"...

Fredagen spenderades på  att ta det lugnt. Shoppade lite, lunchade med Nina och hennes son Hugo. Housekväll på Goya, vilket i sig var en stor flopp eftersom DJ:n sög duktigt, men jag hade kul iallafall!
Lördagen var ännu lugnare. Tog en långpromenix och handlade. Kollade på film- While she was out? tror jag att den hette, Gomorra somnade jag ifrån. Ovanligt när det gäller mig.. inte!
Skulle haft ännu en utekväll, men knallade hem efter en cider på Mc´Gills och skulle kolla på Saw2, men somnade givetvis även under denna film... för andra gången dessutom!! Hopplösa jag!

Åkte tåg, buss och bil HELA söndagen.. Aldrig mera Silverstrands träbänkade bussar!!
Hade "sällskap" av en sovande lillasyster.. ja eller åtminstone 90% av tiden sov hon. Kul!
Lämnade henne hemma och hämtade Bessy. Väl hemma i kollektivet var det bara att slänga in henne( Bessy alltså!) i badrummet för en mer än välbehövlig dusch. Fönade henne sedan torr samtidigt som jag kollade på både Saw 2 och 3. Utan att somna en enda gång- kors i taket!

Idag, måndag har jag haft S på lunch, handlat, tvättat, och städat av lägenheten eftersom det är visning på den om en stund. Ska försöka sova lite eftersom det är jobb som gäller från 21 --> 7.30 imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Thess

D E TOOOOOMT HÄR!!!!!!!!!!! =((



Puss gumman du e bäst! ♥

2009-02-02 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0