27/2: 1:a lasset flyttat! =)

Efter lite strul och bök med syrran, blev det en tripp till Kalmar för att hämta henne. Får ju skylla mig själv eftersom jag helt glömt av att hon skulle lifta med hem till ön efter sin körlektion.. 
Snabb rastning av Bessy  och därefter blev det till att bära kartonger. Bäst att passa på när hjälpen erbjuds frivilligt!
Lite omstrukturering i målarplaneringen, men min vaktmästare är riktigt kvick. Blev lite lagom förvånad när jag klev in i lägenheten  och kan konstatera att han redan har hunnit måla taket. Så väggarna blir morgondagens projekt!! Funderar skarpt på att genomföra första påstrykningen redan efter jobbet vid 7.30. Om jag orkar vill säga. Trodde ju att jag skulle komma igång förens tidigast i nästa vecka.. Så det verkar som om min ursprungliga plan ändå håller tidsmässigt nu!! Hypotetisk high five på den! Nice...
Nu ska jag sova. Extrapass i kommunen i natt..

Kommentarer
Postat av: Therese

Fick du det målat av vaktis? Schysst =) Ett moment mindre ju!

Hojta till om du behöver hjälp, är ledig....eehh ja typ nästa helg ;)



kram!

2009-02-27 @ 21:08:03
URL: http://sparklingdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0