25-26/2: Hypotetisk high five- nice!

Får väl börja med att dra onsdagens bravader...

Shoppat, shoppat och återigen shoppat.
Snabblandning hos N, bytte om och begav oss mot resturangerna.
Åt mat på Larmgatan 10, såå gott, sååå mätt.
Vände i dörren på Molly´s och hamnade istället på O´Learys.
Bra kväll, kunde slutat bättre, men jag är nöjd.
Y var med från att jag vaknade tills det var dags för hemfärd!

Idag...  Ja, vad ska jag säga?
Hämtade nycklarna till lägenheten.
Aldrig mer ska jag kolla nytt boende efter ett par timmars sömn
och en hel natts arbete.
Så inte nog med att jag inte hittar hem... lyan var inte alls som jag kom ihåg den!
Detta kan bli intressant i slutänden!

Nu ska jag sova en stund, därefter ska jag bära kartonger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0