20/2: Ajjemän!!

Jaha då var det klart- syrran har efter mycket om och men lyckats förvisa sin knådd från hans trygga mage och klämma ut honom någon gång under natten.( 02.10, eller 01.50? Nånstans däromkring .... Äsch, han är ute iallafall! ) 
Nej, det är inte bristande intresse eller nonchalans som ligger bakom denna ovisshet.. jag var nyvaken och det skrapade ganska rejält i telefonen så jag hörde ungefär vart tredje ord som sades!!
Men en Valentin blev det om jag hörde rätt. Med skitvatten i lungorna och navelsträngen ett par varv runt halsen. För hur gör man en oförglömlig entré utan dramatik? Äpplet faller inte så långt från trädet!  ; )
Grattis syrran, och välkommen till världen lilleman!

Haha, jag har blivit moster helt enkelt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0