17/2: Dyr inspirationsrunda...

Insåg idag att det kommer bli en hel del stök framöver. Som vanligt får det lösa sig bäst det kan. Det är inte hela världen om det runtomkring blir lidande ett tag. Gjorde därför en spontan tripp till Kalmar, närmare bestämt IKEA, för en inspirationsrunda i sällskap med A.  Hittade en matta till vardagsrummet som jag bara inte kunde motstå!! Och jag var faktiskt tvungen att köpa den eftersom det inte fanns så många kvar av just den färgen jag fastnade för!! ( Mycket bra ursäkt om inte annat! =) ) Strosade runt och kollade, klurade och planerade i flera timmar.
Väl hemma på ön igen blev det lite tärningskastande och tedrickande innan jag tog den långa kvällsrundan med Bessy.
Resterande del av kvällen/ natten har spenderats på att fortsätta packa ner bohaget och kollat crimeserier. Nu är klockan strax efter 3, ska läsa lite och sen är det sovdags!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0