16/2: Äsch, vem bryr sig!!

Yes! Inflyttningsdatum tidigarelagt till 1 mars, känns förbannat bra!

Har börjat packa, känns fan i mig ännu bättre... 
Massor av planer och idéer som ska genomföras. Tak och väggar ska målas och det ska shoppas nya grejer. Det ska bäras, inredas, packas upp, borras, skruvas och mysas till.. Varför blev jag inte inredningsarkitekt??
Tänker köra en flytt á la "Nybro".. allt jag kommer behöva hjälp med är möblerna!! Småplocket kommer jag hinna med medans färgen torkar! =)

Åhhh, vad jag längtar!!!  Känns som en evighet till den 26:e.. Men jag har ju aldrig gillat att vänta!

Nu är det dags att sova! Fick ett extrapass i kommunen i natt.. Nice! 
I övrigt har det varit en hyfsad dag- frukost med en del av familjen, lite flyttpackning.
Vissa meningsskiljaktigheter i kollektivet, men men.. det får vara så.
Som sagt: sovtajm va det ja!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0