10/2: Hur man fördriver tiden en ledig dag...

Började dagen med att lämna jobbet vid 7. Lagom trött och frusen, eftersom det fina vädret bara var en liten förnimmelse till hur det känns med vårsol igen. Käkade frukost, pratade bankärenden och somnade därefter om ett par timmar. Promenix med Bessy och S. Fixade sen lunch till oss och som tack för denna genorositet slog hon mig i Yatzy alldeles för många gånger. Ännu en walk med Bessan, denna gång till Time för att lämna av S hos mannen och hyra film.. Flickan i källaren. Som var riktigt urusel btw. Och Saw IV som jag precis påbörjat. Väntar samtal från min arbetsledare. Strategiupplägg inför morgondagens EVK. Mindre kul möte eftersom vi ligger i konflikt med skolan.. Nåväl, det är bara att pallra sig upp i ottan och ta sig dit!! Funderar på att "slösa" lite bensin på att åka hem efteråt. Men det känns hyfsat onödigt eftersom jag jobbar de tre kommande nätterna sen. Jaja, det löser sig!
Nu: åter till filmen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur du har! Läste i aftonbladet idag att Slipknot kommer till metaltown ;) Kram!

2009-02-12 @ 21:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0